close

Take it slow but it's not typical

放慢步調,但這一點都不尋常


He already knows that my love is fire

他早就知道了我的愛意如烈火


His heart was a stone, but then his hands roam

他的心冷酷無情,卻對我起了慾望


I turned him to gold and I took him higher

我把他如黃金看待,成就了他的快樂和痛快


But I'll be your daydream

但我依舊會成為你的白日夢


I'll wear your favorite things

我會配上你最喜歡的東西


We could be beautiful

我們會是最美麗的


Get drunk on the good life

為了美好的世界而醉


I'll take you to paradise

我會帶你去天堂


Say you'll never let me go

說你永遠不會讓我走


Deep in my bones I can feel you

我可以在我內心深處感受到你


Take me back to a time when we knew

帶我回到那個我們初次見面的時候


Hideaway

躲起來


We could waste the night with an old film

我們可以浪費一個晚上看老電影


Smoke a little weed on the couch in the backroom

在房間抽著大麻



Hideaway

躲起來


Say you'll never let me go

說你永遠不會讓我走


Say you'll never let me go

說你永遠不會帶我走


Ah ah ah

喔喔喔


Ah ah ah

喔喔喔


Ah ah ah

喔喔喔


Say you'll never let me go

說你永遠不會讓我走


Say you'll never let me go

說你永遠不會讓我走


Say you'll never let me go

說你永遠不會讓我走


Say you'll never let me go

說你永遠不會讓我走


Deep in my bones I can feel you

我可以在我內心深處感受到你


Take me back to a time when we knew

帶我回到那個我們初次見面的時候


Hideaway

躲起來


We could waste the night with an old film

我們可以浪費一個晚上看老電影


Smoke a little weed on the couch in the backroom

在房間抽著大麻


Hideaway

躲起來


Say you'll never let me go

說你永遠不會讓我走


Say you'll never let me go

說你永遠不會讓我走


Ah ah ah

喔喔喔


Ah ah ah

喔喔喔


Ah ah ah

喔喔喔


Say you'll never let me go

說你永遠不會讓我走


Say you'll never let me go

說你永遠不會讓我走


點擊下面網址看看!

https://track.afftck.com/track/clicks/4223/c627c2b69a0522d6fc9cbd2e8d2b891473624ccd74e4e2e25826bf0165065c

arrow
arrow
    全站熱搜

    Johnny塔羅占卜 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()